سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در محصولات رژیمی - دیابتی
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

محصولات رژیمی - دیابتی

محصولات رژیمی دیابتی از آن جمله محصولاتی است که متناسب با نیاز افراد دیابتی ساخته شده اند و مصرف می شوند. فروشگاه شریفی طب برای یاری رساندن به افراد دیابتی، محصولات رژیمی دیابتی را در لیست فروش محصولات خود قرار داده است.

استفاده از محصولات رژیمی دیابتی چه اثراتی بر روی بدن دارد؟

همانطور که می دانید مصرف کیک و شکلات و غیره برای تمام افراد وسوسه انگیز است و بدن همواره به یک میزان قند برای سوخت و ساز نیاز دارد. محصولات رژیمی دیابتی برای آن دسته از افرادی است که با مشکلات مریضی دیابت مواجه می باشند و باید در مصرف قند بیش از اندازه پرهیز کنند.

استفاده از محصولات رژیمی دیابتی باعث می شود، افرادی که تمایل دارند وزنشان افزایش پیدا نکند و در عین حال از مواد قندی مثل شیرینی، شکلات و غیره استفاده کنند، مناسب باشد. محصولات رژیمی دیابتی دارای قند پایین است و برای چنین افرادی بسیار مناسب است. افزایش قند خون ارتباط مستقیمی با میزان دریافت کربوهیدرات دارد و سرعت افزایش قند خون پس از مصرف قندهای ساده افزایش می یابد و در عین حال مصرف فیبر باعث کاهش، افزایش قند خون می گردد و با مصرف محصولات رژیمی دیابتی می توان میزان قند وارد شونده را کنترل نمود.

برای خرید محصولات رژیمی دیابتی باید تمام مشخصات بر روی برچسب محصولات رژیمی دیابتی با دقت مطالعه شود و با آگاهی کامل میزان قند مصرفی خود را کنترل کنید. محصولات رژیمی دیابتی با غذاها دارای ترکیبات متفاوتی می باشد و مهم است که مصرف کننده نسبت به تمام ترکیبات آشنایی لازم را داشته باشند.

برچسب های محصولات رژیمی دیابتی حائز اهمیت است و در صورتی که نوشته شود"بدون شکر" باید میزان سروینگ محصول کمتر از نیم گرم قند یا شکر باشد ولی "بدون کربوهیدارت" به شمار نمی آید. در برخی دیگر از محصولات رژیمی دیابتی از قندهای مصنوعی همانند آسپارتام  استفاده می شود که "بدون کربوهیدرات" می توان به حساب آورد.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()