سبد خرید 0

کمربند لاغری و اثرات مثبت آن در بدن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 7 آبان 1400 در ساعت 57 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کمربند لاغری و اثرات مثبت آن در بدن

از آنجایی که امروزه کاهش وزن و لاغری یکی از دغدغه های اصلی انسان ها شده، وسایل مختلفی جهت بهبود روند لاغری و کاهش وزن منطقه ای ساخته شده اند. یکی از بهترین آن ها کمربند لاغری است. این وسیله می تواند در کنار یک رژیم غذایی سالم، اثرات بسیار مثبتی از خود به جای بگذارد.

کمربند لاغری چیست؟

آب کردن چربی های ناحیه شکم کاری دشوار و زمان بر است. چرا که چربی های انباشته شده در این بخش بسیار سر سخت اند و دیرتر از چربی های سایر نواحی از بین می روند.  استفاده از کمربندهای لاغری ساده ترین راه برای آب کردن چربی هاییست که به سرعت ذخیره شده و ظاهری نافرم ایجاد می کنند.

برخی افراد این وسیله را یک ابزار جادویی برای لاغری می دانند و برخی دیگر آن را بی تأثیر می پندارند. می توان گفت هیچ یک از این ادعاها صحیح نیست. چرا که کمربند لاغری نه یک فریب تجاری ست و نه یک ابزار جادویی. بلکه یک وسیله کارآمد و موثر در جهت کاهش سایز دور کمر است و تنها زمانی کارکرد موثری از خود نشان می دهد که فرد به یک رژیم غذایی سالم نیز پایبند باشد. همواره به خاطر داشته باشید که برای کاهش سایز دور کمر خود، ابتدا عادت های غذایی خود را تغییر داده و سپس به کمک ابزارهای دیگر اقدام به چربی سوزی کنید.

انواع مختلف کمربندهای لاغری

تأثیر چشمگیر این کمربند ها و محبوبیت آن ها در میان مردم، موجب شده تا امروزه انواع مختلفی از این ابزار توسط کمپانی های معتبر و خوش نام ساخته شود. شما می توانید برحسب نیاز و بودجه مدنظر خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  • کمربند لاغری ساده

این نوع کمربند ساده ترین شکل کمربندهای لاغری ست که با اتصال به ناحیه شکم، عضلات آن را فشرده می کند. شکل ظاهری این مدل کمربند پهن و کشی است که دو طرف آن توسط یک قلاب و یا چسب به یکدیگر متصل می شوند.

این نوع کمربند لاغری شباهت بسیاری به گن دارد و می تواند باعث فرو رفتن شکم و کاهش سایز آنی شود. شما می توانید از این نوع کمربند در حین ورزش و فعالیت های سنگین استفاده کنید تا اثر چربی سوزی در ناحیه شکم را بیشتر کنید.

  • کمربند های الکتریکی لاغری

نوع پیشرفته و حرفه ای کمربندهای لاغری، کمربندهای الکتریکی نام دارد که از طریق پدهای الکتریکی، اقدام به چربی سوزی می کند. این نوع کمربند لاغری با جمع کردن چربی های شکم و ایجاد پالس الکتریکی در عضلات آن، موجب کاهش سایز دور شکم می شود.

گرمای حاصل از جریان الکتریکی نه تنها باعث تحریک عملکرد عضلات شکم می شود، بلکه سوخت ساز و چربی سوزی این بخش را تشدید می کند. این پالس ها در کنار ویبره های لرزشی و ضربه های متمادی باعث تعریق هر چه بیشتر شکم شده و چربی های آن را به چالش می کشد.

این نوع کمربندهای لاغری عموماً به همراه یک ریموت کنترل ارائه می شوند تا تعداد پالس های الکتریکی به طوری شخصی تنظیم شود. همچنین در اغلب مواقع دارای ورزش های از پیش تنظیم شده هستند تا کاربران بتوانند ترکیبی از حرارت، حرکات لرزشی و یا ضربه زننده را تجربه کنند. آنچه که مسلم است کمربند لاغری الکتریکی تأثیر بیشتری نسبت به نمونه های ساده دارد.

  • کمربند لاغری کاهش اشتها

همانطور که از نامش پیداست، این نوع کمربند ها نیز با بلاک کردن پیغام های گرسنگی، باعث کاهش اشتها می شوند. از این نوع کمربند می توان در کنار یک رژیم غذایی سالم استفاده کرد تا کاهش وزن و لاغری را در کل بدن تجربه کرد.

مزایای استفاده از کمربندهای لاغری

همانطور که گفته شد انواع مختلف کمربندهای لاغری با به چالش کشیدن عضلات شکم منجر به لاغری می شوند. ایجاد حرارت و تعریق در این ناحیه می تواند روند لاغری شکم و پهلو را تسریع ببخشد. اگرچه این تأثیرات به شکل موقتی پا برجا می ماند؛ اما اگر از یک رژیم غذایی برای کاهش وزن بهره ببرید، به طور حتم چربی سوزی ناشی از استفاده از کمربند لاغری، دائمی خواهد بود.

سایر مزایای استفاده از کمربندهای لاغری را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  1. اصلاح وضعیت بدن در زمان ورزش

برای ورزشکارانی که به طور مرتب حرکات سنگین انجام می دهند، استفاد از کمربند لاغری با اصلاح فرم ایستادن و نشستن، مانع از ایجاد فشار در ناحیه کمر می شود. این نوع کمربند ها قادرند فرم بدن را به خوبی اصلاح کرده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری کنند.

  1. اثرات مثبت روحی

تأثیرات آنی و لحظه ای کمربند لاغری، باعث ایجاد انگیزی در کاهش وزن و انجام ورزش های روزانه می شود. برای افرادی که به سختی چربی سوزی می کنند و یا از کاهش وزن ناامید شده اند، این نوع کمربندها گزینه بسیار خوبی برای شروع مجدد خواهد بود.

  • لاغری در پهلو و شکم

و اما مهم ترین مزیت استفاده از کمربندهای لاغری، چربی سوزی و کاهش سایز دور شکم است. برخلاف برخی افراد که این نوع ابزار را بی تأثیر و تقلبی می دانند، امروزه اثرات مثبت این محصول به شکل علمی و تخصص اثبات شده است. شما می توانید تنوع کمربندها لاغری را در میان برندهای منتخب جهانی پیدا کنید و به آن ها اعتماد کنید.

سخن پایانی

کمربند لاغری با سوزاندن چربی های سرسخت ناحیه شکم و پهلو، به تناسب اندام و ایجاد فرم مناسب در ناحیه شکم کمک شایانی می کند. برای اینکه بتوانید اثرات مثبت کمربندهای لاغری را ماندگار کنید، لازم است در کنار این ابزار از ورزش برای تناسب اندام و رژیم غذایی برای کاهش وزن بهره ببرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()