سبد خرید 0

معرفی شرکت امرون

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 17 آذر 1400 در ساعت 23 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معرفی شرکت امرون

شرکت امرون یکی از کمپانی نام آشنا در زمینه ساخت و تولید تجهیزات پزشکی است. این برند ژاپنی از سال 1933 فعالیت خود را آغاز کرده و با قدرت ادامه داده است. پیشرفت چشمگیر امرون در طول سال های اخیر، موجب افزایش محبوبیت آن در بازار جهانی شده است. امروزه امرون در کشورهای مختلفی همچون ایران دارای نمایندگی معتبر است.

شرکت الکترونیکی امرون یکی از مبتکران برتر جهانی در زمینه ساخت تجهیزات مراقبتی خانگی و بیمارستانی به شمار می آید که 63 درصد بازار کشور ژاپن و 51 درصد بازار کل جهان را در اختیار گرفته است. فعالیت این شرکت در حوزه های مختلف را می توان در موارد زیر خلاصه نمود.

  1. اتوماسیون های صنعتی
  2. اجزای الکترونیکی
  3. سیستم های اجتماعی
  4. مراقبت های بهداشتی

محصولات شرکت امرون

شرکت امرون در زمینه طراحی، ساخت و تولید تجهیزات پزشکی فعالیت گسترده و دیرینه ای دارد. بر همین اساس توانسته تمام نقاط ضعف خود را در طول زمان پوشش داده و به یکی از مطرح ترین برندهای لوازم پزشکی تبدیل شود. اکنون برچسب این برند نماینگر کیفیت بالای محصول بوده و خیال کاربران را از بابت خرید آن راحت می کند.

در توضیح محصولات شرکت امرون به چند دستگاه پرطرفدار اشاره خواهیم کرد. چرا که این برند در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و در هر یک به رتبه های بالایی رسیده است. از این رو اشاره به تمامی محصولات ممکن نخواهد بود. دستگاه های اندازه گیری فشارخون، ضربان قلب، انواع نبولایزرها، دماسنج های دیجیتال، مانیتور فشار خون و یا تجهیزات عروقی و ... تنها بخشی از محصولات برتر امرون در زمینه تجهیزات پزشکی است.

دستگاه فشارسنج امرون

شرکت امرون در زمینه طراحی و ساخت دستگاه فشارسنج دیجیتال، بسیار قدرتمند عمل کرده و گزینه های مختلفی برای انتخاب کاربران تدارک دیده است. از این رو در زمان خرید فشارسنج امرون دست شما برای انتخاب باز خواهد بود. تنها کافیست پیش از خرید دستگاه در خصوص نوع آن به تصمیم نهایی برسید.

امرون یکی از برترین تولید کنندگان فشارسنج های دیجیتال بازویی و مچی می باشد و در هر یک از این محصولات آپشن ها و قابلیت های بی نظیری به کار برده است. برای مثال فشار سنج دیجیتال امرون مدل M6 Comfort یکی از دقیق ترین و باکیفیت ترین فشارسنج های بازویی موجود در بازار است که علاوه بر سنجش فشارخون، ضربان قلب و آریتمی آن را نیز تشخیص می دهد.

اگر تصمیم به خرید فشارسنج مچی امرون دارید، بهتر است سراغ محصولاتی همچون فشارسنج مدل RS2 بروید. این دستگاه با سنسورهای قدرتمند خود فشارخون را با دقت بالایی ارزیابی کرده و در حافظه داخلی خود ثبت می کند. از این رو رضایت شما را جلب خواهد کرد.

خوشبختانه شرکت امرون نه تنها در زمینه ساخت فشارسنج، بلکه در تولید لوازم جانبی و یدکی آن نیز موفق عمل کرده است. در صورت خرابی بخش هایی از دستگاه، امکان خرید مجزای آن برای کاربران فراهم شده است. در صورتی که دستگاه فشارسنج شما دارای قابلیت استفاده از آداپتور بوده و این بخش از دستگاه را در اثر خرابی از دست داده، شما می توانید آداپتور فشارسنج امرون را به طور مجزا تهیه کنید.

امرون

ترازوی دیجیتال امرون

فعالیت شرکت امرون در زمینه ساخت انواع ترازوی دیجیتال نیز رضایت بخش بوده است. ترازوهای ساخته شده توسط این کمپانی امتیاز خوبی از سوی کاربران دریافت کرده اند. در این باره، توجه کمپانی امرون به استفاده از حسگرهای دقیق، با کیفیت و چندگانه بوده است. در عین حال زیبایی و مقاومت بدنه نیز مورد توجه سازنده قرار گرفته است. بر همین اساس ترازوهای این برند را می توان دقیق ترین و در عین شکیل ترین ترازوهای موجود در بازار برشمرد.

ترازو دیجیتال امرن مدل HN-286 یکی از محصولات حرفه ای و دقیق امرون است که با استفاده از حسگرهای چهارگانه به سنجش دقیق وزن می پردازد. امرون در زمان ساخت این دستگاه علاوه بر توجه به ساختار محصول، به زیبایی و کیفیت بدنه نیز توجه کافی داشته است. بدین منظور از یک طراحی مینیمال بهره برده و بدنه را از شیشه مقاوم و نشکن ساخته است.

شرکت امرون در ساخت ترازو دیجیتال BF511 از فناوری های پیچیده تری بهره برده است. این دستگاه را می توان یکی از حرفه ای ترین و دقیق ترین ترازوهای هوشمند و دیجیتال بازار برشمرد. با قرارگرفتن بر روی این ترازوی خوش ساخت، علاوه بر وزن، شاخص های سلامتی که امروزه با عنوان BMI نیز شناخته می شوند، مورد سنجش قرار می گیرد. این اطلاعات از طریق درگاه بلوتوث به تلفن هوشمند کاربر منتقل شده و به شکل حرفه ای آنالیز می شود.

نبولایزر شرکت امرون

نبولایزر از دیگر محصولات شاخص برند خوش نام امرون است که به منظور مصارف خانگی و یا بیمارستانی طراحی و ساخته می شود. با استفاده از این دستگاه می توان دارو را از طریق استنشاق به بدن بیمار رساند. فرآیند درمان افرادی که در وضعیت حاد بیماری آسم، برونشیت، آلرژی و سایر مشکلات تنفسی قرار دارند، با استفاده از نبولایزرها، سریع تر پیش می رود.

برند امرون دستگاه نبولایزر NEU780 را با تکنولوژی پیشرفته اولتراسونیک و جهت مصارف بیمارستانی طراحی و ساخته است. این محصول با ساختار حرفه ای و قابل تفکیک خود از پس مصارف طولانی مدت بر می آید. می توان انتظار داشت نبولایزر NEU780 امرون برای 72 ساعت متوالی فعالیت کرده و نیاز بیمار را برطرف کند.

نبولایزر امرن مدل  NE-C803-E از دیگر نبولایزرهای طراحی شده توسط کمپانی امرون است که ساختاری باکیفیت و سبک وزن دارد. این دستگاه نیز استاندارهای طراحی و ساخت را داراست و برای درمان بیماری های تنفسی به کار می رود.

نبولایزر امرون

ترمومترهای شرکت امرون

امرون در زمینه ساخت انواع ترمومتر نیز فعالیت موثر و چشمگیری داشته است. این کمپانی با ارائه دقیق ترین دماسنج ها سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. دماسنج دیجیتال امرن مدل 720 از جمله محبوب ترین ترمومترهای ساخته شده توسط شرکت امرون است. این دستگاه با بهره مندی از تکنولوژی های نوین و کاربردی، بدون تماس مستقیم با بدن اقدام به سنجش دمای آن می کند.

از این محصول برای سنجش دمای بدن کودکان و بزرگسالان و همچنین تعیین دمای مایعات و اجسام استفاده می شود. دماسنج زیر زبانی امرن مدل  MC-246-EOh نیز از دیگر محصولات این شرکت معتبر است که با قرارگیری در زیر زبان، زیر بغل و یا داخل مقعد، دمای بدن را ارزیابی می کند. این محصول نیز از دقت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و به شکل تماماً خودکار فعالیت می کند.

دستگاه فیزیوتراپی امرون

شرکت امرون با تولید و ساخت انواع دستگاه های فیزیوتراپی خانگی، گامی موثر در جهت درمان بیماری های عضلانی و عوارض ناشی از سکته های قلبی و مغزی برداشته است. با استفاده از این دستگاه امکان برگزاری جلسات فیزیوتراپی در منزل برای کاربران و بیماران فراهم می شود.

دستگاه فیزیوتراپی E3 از جمله بهترین و کارآمدترین دستگاه فیزیوتراپی خانگی است که به کمک الکترودهای تنس اقدام به رفع مشکلات جسمی می کند. این دستگاه امکان ماساژ بخش های آسیب دیده بدن را در 3 حالت مختلف فراهم می کند. با استفاده از این دستگاه و تکنولوژی های به کاررفته در آن می توان بر دردهای عضلانی غلبه کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()